Comenzi telefonice: 0753 228 822 / 0746 080 000 / 0759 513 070 (rate)

Caută
Close this search box.

TERMENI ŞI CONDIŢII DE UTILIZARE

 

Acest site web este administrat de AGRAMIX LT S.R.L. cu sediul în Baia Mare, strada Piaţa Revoluţiei nr.5/52, având punct de lucru pe strada Europa 117 A, Baia Mare, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J24/918/2014, C.U.I. RO33635247, TELEFON 0753228822 (număr cu tarif normal).

Utilizarea Website-ului agramix.ro, respectiv accesarea, navigarea acestuia și condițiile contractuale aplicabile plasării unei comenzi se supun în integralitate prezentului document, precum și Politicii de Confidențialitate și Politicii de Cookies publicate pe Website.

Utilizarea Website-ului implică acceptarea Termenilor și Condițiilor. În cazul în care nu sunteți de acord cu conținutul acestui document, vă rugăm să nu utilizați Website-ul.

Magazinul online www.agramix.ro îşi desfăşoară activitatea sub incidenţa legilor comerciale din România şi respectă conținutul reglementarilor în vigoare cu privire la comerțul electronic:

·         Ordonanța de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

·      Ordonanța de Urgența 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri

·         Ordonanța nr. 21 din 21 august 1992  republicată

 

Conform Ordonanţei de Urgenţă 34/2014, următoarele expresii şi termeni se definesc după cum urmează:

1. consumator orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenţa ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective;

2. profesionist – orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe de urgenţă, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia;

3. produs – orice bun corporal mobil, cu excepţia bunurilor vândute prin executare silită sau valorificate ca urmare a aplicării prevederilor legale; apa, gazele naturale, energia electrică şi energia termică sunt considerate „produse” atunci când acestea sunt puse în vânzare în volum limitat sau în cantitate fixă;

4. produse realizate conform specificaţiilor clientului – orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului;

5. contract de vânzare – orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii;

6. contract de prestări de servicii – orice contract, altul decât un contract de vânzare, în temeiul căruia profesionistul prestează sau se angajează să presteze un serviciu consumatorului, iar acesta plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestuia;

7. contract la distanţă – orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

8. contract în afara spaţiilor comerciale – orice contract dintre un profesionist şi un consumator, într-una din următoarele situaţii: a) încheiat în prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului; b) încheiat ca urmare a unei oferte din partea consumatorului în aceleaşi circumstanţe ca cele menţionate la lit. a); c) încheiat în spaţiile comerciale ale profesionistului sau prin orice mijloace de comunicare la distanţă, imediat după ce consumatorul a fost abordat în mod personal şi individual, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului, în prezenţa fizică simultană a acestuia şi a consumatorului; d) încheiat în cursul unei deplasări organizate de profesionist cu scopul său efectul de a promova şi a vinde consumatorului produse sau servicii;

9. spaţiu comercial – orice unitate care îndeplineşte una dintre următoarele condiţii: a) unitate imobilă de vânzare cu amănuntul, în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea în permanenţă; b) unitate mobilă de vânzare cu amănuntul, în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea în mod obişnuit;

10. suport durabil – orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare pentru o perioadă de timp adecvată, în vederea informării, şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate;

11. conţinut digital – acele date care sunt produse şi livrate în formă digitală;

 12. serviciu financiar – orice serviciu cu caracter bancar, de creditare, asigurări, pensii private, de investiţii sau plăţi;

13. licitaţie – metoda de vânzare prin care profesionistul oferă produse sau servicii consumatorilor, care participă sau au posibilitatea de a participa în persoană la licitaţie, prin intermediul unei proceduri de licitare transparentă, concurenţială, condusă de un adjudecător şi în care ofertantul câştigător este obligat să achiziţioneze produsele sau serviciile;

14. garanţie comercială – orice angajament din partea profesionistului sau a unui producător (denumit în continuare garantul) faţă de consumator, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, referitoare la garanţia legală de conformitate, de a rambursa preţul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreţine produsele în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificaţiilor sau oricărei altei cerinţe din declaraţia privind garanţia sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul său înaintea încheierii contractului, cerinţă care nu este legată de conformitate;

15. contract auxiliar – un contract prin care consumatorul obţine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanţă sau al unui contract în afara spaţiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terţă, pe baza unui acord între partea terţă respectivă şi profesionist.

4. PRODUSE

 Informațiile referitoare la produsele noastre prezentate pe Website respectă exigențele impuse de legislația aplicabilă. AGRAMIX LT depune toate eforturile pentru a reda și păstra informațiile de pe Website în mod corect și complet, în special în ceea ce privește descrierea produselor și prețurile aferente acestora. În cazul în care există erori în cadrul informațiilor de pe Website, AGRAMIX LT va înlătura respectivele erori în cel mai scurt timp posibil. În situația în care eroarea a influențat comanda dumneavoastră sau contractul încheiat cu AGRAMIX LT, vă vom anunța în cel mai scurt timp la datele de contact furnizate de către dumneavoastră, oferindu-vă posibilitatea de a opta pentru păstrarea comenzii sau a contractului sau anularea acestora. Fotografiile atașate produselor prezentate pe Website dețin un caracter pur informativ, orientativ, specificațiile concrete ale produsului fiind incluse cu exactitate în descrierea produsului.

 În acest sens, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

· Culoarea sau nuanța produselor pot să fie diferite în realitate.

· Dimensiunea și forma produselor pot să difere în realitate, motiv pentru care vă solicităm să citiți cu atenție mențiunile referitoare la dimensiune incluse în specificațiile produsului din descrierea acestuia. AGRAMIX are dreptul de a modifica oricând, cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare produsele, inclusiv de a înceta comercializarea unora. Produsele disponibile pentru achiziționare, prin intermediul Website-ului nostru, sunt în limita stocului disponibil.

PREŢUL PRODUSELOR

Prețul produselor este cel afișat pe pagina agramix.ro, în limita stocului disponibil. Deși facem eforturi constante pentru corectitudinea informațiilor precizăm că pot apărea erori în privința prețurilor, imaginilor și a caracteristicilor. În cazul în care ați plasat o comandă iar prețul de pe Website diferă față de cel din stocul nostru, vă vom comunica telefonic în momentul în care confirmăm comanda. Consumatorul are posibilitatea de a opta între anularea comenzii sau confirmarea acesteia la prețul corect.

Prețul unui produs de pe site-ul agramix.ro include TVA-ul practicat în România de 19%, şi alte taxe aplicabile după caz, cu excepția produselor second-hand care sunt importante din UE, şi se includ în regimul marjei, având TVA 0%.

PREŢUL UNUI PRODUS NU CONŢINE TAXA DE TRANSPORT!

PLASAREA UNEI COMENZI PE WEBSITE

Ulterior plasării comenzii, veți fii contactat de către un reprezentant al firmei pentru confirmarea produsele comandate, a prețurilor aferente și a totalului final de plată, inclusiv cheltuielile de transport/ livrare, adresa de livrare, termenul estimat de livrare, firma de curierat, modalitatea de plată pentru care ați optat, persoana de contact indicată precum și datele de facturare. Transmiterea e-mailul de ACCEPTARE a comenzii constituie Momentul Încheierii Contractului.

NOTĂ: PENTRU PRODUSELE CARE SE TRIMIT PE CURIER SI AU GREUTATEA MAI MARE DE 30KG SE POATE PERCEPE UN AVANS PENTRU A SE PUTEA TRIMITE, MINIM DUBLUL VALORII TRANSPORTULUI. ACEAST LUCRU VA FI MENTIONAT, DACA ESTE CAZUL, IN MOMENTUL IN CARE REPREZENTATUL FIRMEI VA SUNA PENTRU CONFIRMAREA PRODUSELOR. 

TERMEN DE LIVRARE

Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 1-7 zile pentru coletele ce se pot trimite prin poștă (curieri), 1-4 săptămâni pentru produsele livrate prin flota proprie, iar pentru acele  produse care nu sunt în mod normal în stocul profesionistlui şi pentru care s-a făcut o comandă specială, perioada de livrare este cuprinsă între 5-120 de zile. În cazul comenzilor produselor care nu se află în stocul curent al profesionistului, se percepe un avans de până la 50%  din valoarea produsului iar restul de plată se va achita fie înainte de livrarea produsului, fie la curier, după caz.

 

COST LIVRARE

 

Asigurăm livrarea coletelor atât prin mijloace terțe de transport (curierat rapid), cât și prin mijloace proprii, în funcție de categoria de produse, gabarit și număr de de kilograme.

 

Pentru categoriile accesorii motocultoareunelte / accesorii, respectiv piese / accesorii, transportul comenzii este asigurat de curieratul rapid, tariful fiind variabil în funcție de nr. de kg, după cum urmează:

 

 

Tarife livrare – curier rapid

Nr. kg.:

Tarif:

0 – 5 kg

20 RON

5 – 10 kg

25 RON

10 – 15 kg

35 RON

15 – 20 kg

40 RON

20 – 25 kg

45 RON

25 – 30 kg

50 RON

Peste 30 kg

Variabil*

*În cazul în care greutate totală depășește 30 de kg, va fi necesară confirmarea telefonică a comenzii, iar tariful pentru transport va fi comunicat ulterior.

 

Pentru categoriile tractoare noitractoare second-handutilaje agricoleutilaje industriale, respectiv second-hand, oferim transport prin mijloace proprii. Comenzile care conțin astfel de produse vor fi confirmate telefonic, iar tariful pentru transport va fi comunicat ulterior, acesta poate fii cuprins între 450 şi 4000 RON în funcție de  natura produsului ( dacă se poate paletiza sau nu) gabarit, număr de bucăţi, număr de kilograme şi distanta geografică de la  punctul de lucru profesionistului până  la domiciliul cumpărătorului.

METODE DE PLATĂ

Achitarea produselor achiziţionate din magazinul nostru  online se poate face folosind următoarele instrumente de plată:

1.Numerar, la livrare (Ramburs)

Această metodă de plată presupune achitarea contravalorii produselor şi serviciilor comandate din magazinul agramix.ro  la livrare, în momentul în care curierul ajunge cu produsul la adresa de destinaţie.

 ÎI. Cu Ordin de plată (OP, prin bancă)

Plata se face prin virament bancar pe baza facturii proforme primite pe e-mail, după confirmarea comenzii. Livrarea produselor se va face doar după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru. Dovada plăţii trebuie trimisă către SC AGRAMIX LT SRL prin e-mail la adresa agramix@yahoo.com.

 

III.Plata în rate online, prin TBIPay

Alături de TBI Pay am implementat un sistem de plată în rate, care se poate accesa direct prin noi, fără a vă deplasa fizic la bancă. După ce selectați ca Metoda de plată varianta “Credit online, prin TBI Pay”, finalizează comanda și vei fi redirecţionat în pagina TBI.

Vei avea două opțiuni de finanțare:

·         Pentru sume între 100 şi 1.000 lei – puteți plăti în 4 rate fără dobânda. Prima rată se plătește imediat după aprobarea cererii de finanțare;

·         Pentru sume până la 80.000 lei – puteți plăti în 6 până la 60 de raţe, cu dobânda fixă. Prima rata se achita peste o lună.

E nevoie doar să aveți la îndemână cartea de identitate și să dețineți o sursă de venit înregistrată la ANAF de mai mult de 3 luni (pensie mai mare de 1.000 lei, salariu mai mare de 1.300 lei, venituri din activităţi liberale etc).

 

RETURUL PRODUSELOR ŞI MODUL DE SOLUŢIONARE A RETURURILOR

Conform Ordonanţei de Guvern nr.34/2014, art. 9, alin. 1, privind protecția consumatorilor, la încheierea și executarea contractelor la distantă: „Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art 13. alin. (3) şi la art. 14.

 

Vă rugăm citiţi cu atenţie condiţiile de returnare a produsului înainte de a completa FORMULARUL DE RETUR!

 

În cazul în care doriți  returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele inițiale intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificat de garanție, manual etc.) : fără modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau urme de utilizare.

 

În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.

 

Dacă produsul pe care îl returnaţi este într-o stare în care nu mai poate fii vândut ca nou, vom face dovada diminuării valorii produsului achiziționat de dvs., urmând a ne rezerva dreptul de a solicita o taxă de diminuare sau de aducere la starea inițială (OUG 34/2014 art 14 alineatul 3 şi 4) sau la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Dacă în maxim 72 ore de la aducerea la cunoştinţă despre taxa de aducere la starea inițială, clientul nu comunică dacă este de acord sau nu cu reținerea acesteia, produsul va fi trimis înapoi către client pe cheltuiala acestuia (în cazul produselor ce se pot trimite prin postă, curier). Dacă clientul nu recepționează produsul trimis, el va fi returnat către noi și îl vom depozita 45 de zile. După expirarea celor 45 de zile, produsul se casează. În cazul produselor ce nu se pot trimite prin poșta, clientul are 15 zile la dispoziţie să ridice produsul de la sediul profesionistului, după care se aplică o taxă de depozitare de 9 RON/ZI, facturarea urmând a se face începând cu a 16-a zi de când clientul a fost înştiinţat că poate veni pentru ridicarea produsului. La fel ca şi în situația de mai sus,  dacă nu se ridică produsul în 45 de zile, acesta se casează.

 

Atenție: piesele rămase (dacă acest lucru e posibil) după aducerea produsului la stare inițială, rămân vânzătorului. Dacă doriți să primiți piesele înlocuite (dacă acest lucru e posibil) se va face un deviz și o ofertă defalcată pentru fiecare piesă în parte, la prețurile din listă. 

 

Puteți să ne  trimiteți produsul prin ce curier doriți, exceptând Poșta Română, asigurându-vă că produsele nu pot fi deteriorate în timpul transportului. Pentru  produsele care nu se pot trimite în mod normal prin firmele de curierat, la cererea consumatorului,  un reprezentant de vânzări vă va putea transmite o ofertă de transport efectuată prin firmele de transport specializate ( PALLEX, DRAGON STAR, etc sau cu flota proprie)  costul variind între 300 și 4000 Ron, în funcție de gabarit,  greutate și zonă geografică de la domiciliul consumatorului până  la punctul de lucru al profesionistului. În acest caz costul transportului se plătește înaintea ridicării produsului, dat fiind faptul că aceste firme nu pot încasa contravaloare transportului de la persoanele fizice, lucrează doar pe bază de contract cu persoanele juridice. Dacă aceasta metodă nu este acceptată de consumator,  acesta  are dreptul de a returna produsul prin mijloace proprii.

 

Societatea AGRAMIX LT SRL nu este responsabilă de daunele provocate produsului în timpul transportului!

 

În cazul în care doriți să returnaţi produsele, puteţi completa şi transmite electronic  pe site-ul nostru formularul standard de retur sau orice altă declaraţie în scris trimisă la adresa AGRAMIX LT SRL, Strada Europa 117A, Baia Mare . Dacă folosiţi ca opţiune metoda online, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil,  prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retur.

 

Puteţi completa FORMULARUL DE RETUR AICI.

 

Adresa de retur este : AGRAMIX LT SRL, Strada Europa 117A, Baia Mare, tel 0753228822

!Cheltuielile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de către cumpărător (O.U.G 34/2014 art 14. alin.2)!

 

În cazul în care o comandă la care s-a oferit  un produs cadou este returnată, clientul este obligat să returneze pachetul complet; atât produsul cât și cadoul, în starea lui originaă, nedeteriorat și nedesigilat. 

 

Vă rugăm să completați formularul de retur în cel târziu a 14-a zi calendaristică de la data livrării produsului, după această dată cererile nu vor fi luate în calcul.( O.U.G 34/2014 art. 9 ).

 

Trimiterea coletului retur întra în sarcina clientului care  trebuie să se asigure că produsul ajunge la vânzător în maxim 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia de a se retrage din contract, după această perioadă returul nu mai este valabil. (O.U.G 34/2014 art 14, alin. 1).

 

Rambursarea se va face folosind aceași modalitate de plată ca și cea folosită de consumator pentru tranzacția inițială, sau printr-o altă metodă de plată care a fost de comun acord stabilită împreună cu  clientul.

 

AGRAMIX.RO  va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului de la consumator sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat. (O.U.G 34/2014 art 13, alin. 4).

Produse excluse, fără drept de returnare, conform OUG 34/2014 art. 16

a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgenţe de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

 i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

 j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

 l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere

De asemenea, în conformitate cu OUG 34/2014, art.6, alin 1, litera K, în cazul în care dreptul de retragere nu este prevăzut în conformitate cu art 16 (de mai sus), profesionistul are obligația să furnizeze consumatorul informația conform căreia acesta nu va beneficia niciun drept de retragere (retur al produsului) sau după caz circumstanţele conform căreia consumatorul își pierde dreptul de retur.

Astfel, societatea AGRAMIX LT SRL aduce la cunoștiința consumatorului că nu sunt acceptate la retur produsele:

acumulatori, filtre, becuri, curele, duze de injectoare, siguranțe, saboți de frână, disc de ambreiaj, bujii incandescente, cauciucuri, piese de cauciuc, sticlă, pâslă, textile și plastic, simeringuri, rulmenți şi alte consumabile dacă acestea prezintă urme de uzură (ambalaj desigilat, zgârieturi de orice natură sau orice altă modificare de formă culoare și consistență).

Nu sunt acceptate la retur produsele desigilate care prin natura lor nu mai pot fii readuse la starea inițiala (ață de balotat sau fir de gard electric, uleiuri, spray-uri tehnice, vaseline, soluții de curăţare, odorizante de mașină, corzi elastice, vopsele și diluanți, etc).

-Nu sunt acceptate la retur produsele care  nu  au fost depozitate corect,  lăsate în temperaturi ce depășesc 35 de grade sau în îngheț, atinse de lichide, sau de vreun agent coroziv.

 

GARANŢIE ŞI SERVICII POST VÂNZARE

Toate produsele noi comercializate de SC AGRAMIX LT SRL pe agramix.ro şi la magazinul fizic beneficiază de condiţii de garanție conform legislației în vigoare (O.U.G. 140/2021 O.U.G. 34/2014 şi O.G. 21/1992  cu modificările ulterioare ) și politicilor comerciale ale producătorilor, astfel că pentru persoanele fizice garanția de conformitate este de 24 de luni iar pentru persoanele juridice 12 luni dar nu mai mult de 1000 de ore de funcționare, la utilajele care sunt dotate cu indicator de ore de funcționare.

Durata medie de viață a produselor comercializate pe site-ul agramix.ro şi la magazinul fizic este cuprinsă între 2 și 5 ani, dacă au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare și exploatare (O.U.G 21/1992 art. 13, alin.1).

În cazul în care un produs se defectează în timpul garanției de conformitate, consumatorul are dreptul de a i se repara sau înlocui produsul în termen de 15 zile calendaristice de la notificarea, în scris, a profesionistului cu privire la defecțiune în condițiile în care acestea sunt cauzate de defecte de fabricație sau vicii ascunse.

 

În cazul în care un produs se defectează în timpul duratei medie de viaţă, după expirarea garanției, timpul de livrare al pieselor de schimb este în limita stocului disponibil, cuprins intre 5-120 de zile, exceptând cazurile de întârzieri datorate transportului maritim, rutier sau aviatic, cauzate de pandemii sau alte evenimente de forță majoră.

 Notificările privind defectele apărute în garanție se transmit la adresa de email agramix@yahoo.com  sau în plic la sediul nostru  AGRAMIX LT SRL, Strada Europa 117A, Baia Mare.  Nu sunt acceptate transmiterile telefonice, întrucât în cazul unui litigiu, nu exista o dovadă clară a transmiterii acestei informații.

 

În email se specifică numele consumatorului, numărul  și  data facturii şi detalierea defectului care apare la produs.

Vă rugăm citiţi cu atenţie condițiile în care se acorda garanția produsului înainte de a trimite  SESIZAREA  prin email sau în scris !

 

Certificatul de Garanție atestă calitatea și conformitatea produsului cu standardele corespunzătoare clasei în care se încadrează. Produsul beneficiază de suport tehnic și service gratuit pe întreaga perioadă de garanție. Prin acestea se înţelege că se asigură repararea sau înlocuirea oricăror piese defecte aflate în perioada de garanție. Se garantează buna funcționare și păstrarea optimă a performanțelor tehnice pe perioada sus menționată, în condițiile utilizării produsului în regim normal. Orice inconvenient ce derivă din nerespectarea acestor condiții, cade în regia proprie a utilizatorului.

Utilizatorul este obligat în momentul cumpărării să verifice alături de vânzător, dacă produsul este în norme bune de funcționare și dacă are atașate toate accesoriile și subansamblele specifice.

Produsul a fost predat cumpărătorului împreună cu : factura originală, documentația tehnică, certificat de garanție completat și semnat de vânzător, proces verbal verbal de predare primire şi punere în funcţiune (după caz).

 

 

CONDIȚII DE GARANȚIE

 

Prin termen de garanție se înțelege perioada de timp, care curge de la data dobândirii produsului său serviciului, până la care profesionistul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziţionat, pe cheltuiala să, dacă deficienţele nu sunt imputabile utilizatorului.

 

Profesionistul garantează funcționarea optimă a produsului și se face responsabil de remedierea defecțiunilor reclamate în perioada de garanție pentru subansamblele acestuia, doar în condițiile în care acestea sunt cauzate de defecte de fabricație sau vicii ascunse.

 

Pentru menținerea performanței optime a produsului pe întreaga să durată de viață, este obligatorie executarea periodică a reviziilor tehnice la sediul profesionistului. Acolo unde este cazul, pentru fiecare produs în parte se specifică data la care trebuie făcută revizia conform instrucțiunilor de exploatare și întreținere prezentate în manualul de utilizare sau în certificatul de garanție. 

Neefectuarea acestora determină scoaterea produsului din garanție! Același lucru se întâmplă și la violarea sigiliilor!

 

Costurile transportului, a pieselor și materialelor consumabile necesare reviziei (ulei, motorină, antigel, lichid de frână, vaselină, filtre, rulmenţi,  curele, bumbac de şters, piese din sticlă, textile și plastic) sunt suportate de  către consumator. Lucrările de curățare și spălare a produsului se efectuează de către consumatorul înainte de trimiterea produsului la revizie, sau la cerere se poate efectua de către profesionist  la costul de 50 RON.

 

În vederea unei bune colaborări, utilizatorul, cu acceptul profesionistului, poate să îşi schimbe anumite ornamente/elemente care nu țin de funcționalitate, doar cu acordul  scris  în prealabil al profesionistului.

 

NU se acordă garanție pentru:

 

          Acumulatori, rulmenţi,  curele, filtre, becuri, duze de injectoare, siguranțe, saboți de frână, disc de ambreiaj, bujii incandescente, cauciucuri, piese de cauciuc, sticlă, pâslă, textile și plastic, simeringuri, şi alte consumabile.

          Uzura normală a pieselor și subansamblelor, survenită în urma utilizării conforme a utilajului.

          Defecte survenite în urma manipulării inadecvate a utilajului de către utilizator: lovituri, accidente, răsturnări etc.; solicitarea inadecvată a utilajului, nerespectarea metodologiei de întreținere și manipulare, utilizarea de combustibili și lubrifianți necorespunzători, utilizarea de piese și consumabile altele decât cele indicate de furnizorul general, neîncetarea activității utilajului la primele semne ale defecțiunii, neanunțarea profesionistului cu privire la defecțiunea survenită.

          Defecte cauzate de depozitarea inadecvată, precum și a transportului și păstrării necorespunzătoare la temperaturi ridicate, îngheţ, umiditate, sau agenți corozivi.

 

SE PIERDE garanția produsului dacă:

 

          SE CONSTATĂ INTERVENŢIA PERSOANELOR NEAUTORIZATE SAU A CONSUMATORULUI ASUPRA PRODUSULUI FĂRĂ ACORDUL DEPARTAMENTULUI DE SERVICE AL PROFESIONISTULUI PRIN DEMONTAREA DE PIESE SAU COMPONENTE CE NU ŢIN DE REGLAREA SAU ÎNTREŢINEREA PRODUSULUI.

–     Se utilizează piese de schimb și consumabile, altele decât cele indicate de profesionist.

          Nu se execută reviziile tehnice conform instrucțiunilor, la termenul scadent, sau acesta se depășește cu 5%.

          Absenţa certificatului de garanţie şi/sau a facturii de vânzare – cumpărare, ștampilate și cu rubricile completate, atunci când se solicită o reparaţie aflată în termenul de garanție sau certificatul de garanție este deteriorat, iar datele nu sunt lizibile.

          Nerespectarea condițiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare și întreținere precizate în instrucţiunile ce însoțesc produsul!

          Produsul este utilizat în medii în care apa depăşeşte înălţimea de 10 cm ( în cazul vehiculelor electrice).

          Produsele nu  au fost depozitate corect,  lăsate în temperaturi ce depășesc 35 de grade sau în îngheț, atinse de lichide, sau de vreun agent coroziv.

          Orice defecțiuni cauzate de dezastre naturale inevitabile, foc, coliziune, furt sau a unor cauze legate de acestea

          Aplicarea unor modificări neaprobate de producător (modificări ale reglajelor fixate de producător, modificări la instalația electrică, modificarea sistemului de alimentare sau evacuare, schimbarea performanțelor produsului, modificarea, eliminarea sau neutralizarea sistemelor de protecție din dotarea echipamentelor).

          Încredințarea produsului spre utilizare persoanelor minore sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de funcționare, utilizare și manipulare a aparatului

          Se constată defecțiuni datorate unor cauze care nu pot fi puse în seama furnizorului.

          Se exploatează produsul folosind personal necalificat sau minori.

           Se invocă un “caz de forță majoră”.

          Produsul este utilizat în alte scopuri  sau medii ( mediu UMED) decât cele pentru care a fost conceput, sau în componența unor agregate sau subansamble neagreate de profesionist sau reprezentantul acestuia.

          Produsul prezintă urme de lovituri survenite în urma unui accident său șoc mecanic, răsturnări, solicitări neadecvate a utilajului.

 

Se recomandă folosirea de piese de schimb originale, precum și combustibili și lubrefianți recomandați în cartea tehnică a produsului.

Utilizatorul se obligă să respecte întreținerea tehnică zilnică, înainte de începerea lucrului, precum și la fiecare început de schimb/ tură (dacă se lucrează în schimburi) conform manualului de utilizare al respectivului tip de produs.

 

PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE:       

           

Dacă consumatorul solicită punerea în funcțiune a utilajului achiziționat, costul uleiului, a combustibilului  și a vaselinei pentru gresarea rulmenților va cădea în regia clientului. Clientul este răspunzător pentru problemele apărute în perioada de garanţie referitoare la punerea în funcțiune, dacă acesta a refuzat punerea în funcțiune la punctul nostru de lucru și nu a procedat conform manualului de utilizare. 

 

După punerea în funcțiune, clientul are obligația să reverifice după primele minute în care a folosit utilajul, CURELELE DE TRANSMISIE, nivelul combustibilului, nivelului uleiului de transmisie, nivelul uleiului hidraulic și al celui de motor;  toate ansamblelor care  funcţionează cu ulei sau necesită gresare, să reverifice toate piulițele și şuruburile ansablelor care sunt supuse vibrațiilor,  în utilizarea normală.

 

NOTA! NU SE CONSIDERĂ DEFECT DE FABRICAŢIE ŞI NU FAC NOTA UNEI GARANŢII, REGLAJELE CARE CAD ÎN SARCINA CONSUMATORULUI  SPECIFICATE ÎN MANUALUL DE UTILIZARE ŞI CARE SE EFECTUEAZĂ LA  UTILIZAREA NORMALĂ A UTILAJULUI ( VERIFICAREA ANSAMBLELOR ŞI A ŞURUBURILOR ACESTORA,  REGLAREA CURELELOR, COMPLETAREA CU ULEI ŞI GRESARE) ŞI ORICE DEFECŢIUNE CARE DERIVĂ DIN NEEFECTUAREA VERIFICĂRILOR CARE ŢIN DE CONSUMATOR.

 

Utilizatorul este obligat să pună ulei în mod sistematic înainte de a folosi utilajul, să verifice curelele, să le regleze, să greseze utilajul și cardanul  și să  se asigure că nu există scurgeri de combustibil, ulei și antigel acolo unde este cazul. După efectuarea acestor operațiuni, utilajul/tractorul se va învârti în gol pentru ca uleiul și vaselină să poată ajunge la toate piesele care au fost gresate sau la care s-a pus ulei. Uleiul folosit pentru grupuri este uleiul de transmisie (ex T90) sau  orice alt ulei de transmisie de calitate pentru a lungi durata de viață a produsului.

Utilizatorul este obligat să verifice periodic fiecare şurub al utilajului și la nevoie să le strângă. Operațiunea se va efectua de fiecare dată înainte de a se începe lucrul cu utilajul.

Utilizatorul este obligat să regleze, să manipuleze produsul în mod corespunzător, pentru a evita posibilele accidente și pentru a diminua uzura produsului.

Utilizatorul este obligat să aleagă viteza și regimul de funcționare în conformitate cu tipul operației, sarcina de lucru și tipul suprafeței de lucru, iar în timpul procesului să urmărească cu atenție aparatele de măsură și control de la bord.

Pentru a prelungi durata de funcționare și fiabilitatea produsului, utilizatorul este obligat să respecte instrucțiunile de întreținere tehnică, zilnic, cu atenție deosebită iarna, atât a produsului cât și subansamblelor acestuia.

Utilizarea produsului pe parcursul celor patru anotimpuri, presupune că utilizatorul se obligă să întrebuințeze uleiul și combustibilul specific, iar schimbul uleiului îl va efectua la intervale regulate conform manualului de utilizare.

 

MODUL DE SOLUŢIONARE A GARANŢIILOR

În ceea ce privește modalităţile de aducere a unui produs la conformitate, ordinea soluționării unui defect al unui produs în perioada garanției, conform legislaţiei în vigoare, este în primul rând repararea produsului, apoi înlocuirea acestuia în cazul în care nu se poate repara și în cele din urmă reducerea corespunzătoare a prețului cu privire la partea din produs defectă sau rezoluționarea contractului. O.U.G 140/2021 ART. 11, alin.14

Câteva precizări trebuie făcute în legătură cu reducerea corespunzătoare a prețului și rezoluțiunea contractului:

În primul rând, rezoluțiunea contractului presupune desființarea acestuia și repunerea părților în situația anterioară încheierii contractului, adică restituirea prestațiilor făcute de fiecare celuilalt: consumatorul trebuie să restituie produsul, iar vânzătorul trebuie să restituie suma plătită la încheierea contractului. În al doilea rând, rezoluțiunea nu poate fi solicitată atunci când lipsa de conformitate este minoră. Profesionistul este cel mandatat să vă informeaze dacă defectul este minor, în cazul unui produs (O.U.G 140/2021 ART. 11, alin. 5).

Reducerea corespunzătoare a prețului presupune că, dacă toate condițiile enunțate mai sus sunt îndeplinite, consumatorul este de acord cu păstrarea produsului, chiar dacă acesta este defect, iar vânzătorul este obligat să restituie consumatorului partea din prețul plătit, corespunzătoare părții din produs defecte.

 

PROCEDURA DE GARANŢIE

Paşii care trebuie urmaţi pentru a beneficia de repararea unui produs în garanție:

 

  1. Consumatorul notifică printr-un email la adresa agramix@yahoo.com  sau în plic, prin curier, la sediul nostru  AGRAMIX LT SRL Strada Europa 117A, Baia Mare,   defecţiunea apărută.
  1. Un reprezentant de vânzări vă va contacta în cel mai scurt timp în vederea soluționării cererii dvs.
  1. După ce produsul a ajuns la sediul profesionistului, la predarea produsului în service, se va face un proces verbal de întrare în garanție și un proces de constatare a defectului în 2 exemplare, exemplarele dvs. urmând a vă fii trimise prin curier, sau electronic, prin email.

Dacă se constată că este un defect de fabricație, produsul se va repara în termen de 15 zile.

 

NOTA! În cazul în care se constată că s-au rupt sigiile de pe produs, sau s-au desfăcut șuruburi şi s-au făcut intervenții neautorizate de către dvs. sau o altă persoană, sau defectul produsului este datorat unei manipulări incorecte şi nu s-au făcut operaţiunile în conformitate cu manualul de utilizare, sau  se dovedeşte a fii  un șoc mecanic, etc.  (consultați condițiile de garanție de mai sus), produsul nu mai beneficiază de garanție, garanția este anulată, iar  costul reparației, manopera și transportul necesare reparării produsului vor fii suportate de către consumator. În cazul în care consumatorul este de acord cu costul reparației, manoperei și al transportului pe propria cheltuială, termenul de reparaţie este cuprins între 30-60 zile, în funcție de disponibilitatea pieselor și a programărilor existente service.

 

COSTURI DE DEPOZITARE

 

În cazul în care clientul refuză plata necesară reparației și a transportului  pentru produsul defect ajuns la sediul profesionistului, dar care nu face obiectul unui reparații de garanție, dacă produsul nu este preluat de către client în 15 zile de la sediul profesionistului, se percepe o taxă de depozitare de 9 RON/ZI, facturarea urmând a se face începând cu a 16-a zi de când clientul a fost înștiințat că poate veni pentru ridicarea produsului, iar după o periodă de 45 de zile produsul se va casa.

 

 

ALTE INFORMAŢII

 

CODUL ETIC DE CONDUITĂ al firmei AGRAMIX LT  SRL poate fii accesat AICI

DATE DE CONTCT ANPC:

Telefonul consumatorilor: 021/9551

Serviciul Produse şi Servicii Alimentare şi Nealimentare: 021.307.67.79
Serviciul Produse şi Servicii Financiare: 021.307.67.63
Serviciul Armonizare Europeană şi Parteneriat: 021.307.67.73
Direcţia Economică şi Resurse Umane: 021.307.67.88
Compartimentul Resurse Umane: 021.307.67.81
Direcţia Insolventa a Persoanelor Fizice: 021.307.67.85
Direcţia de Soluţionare Alternativă a Litigiilor: 021.307.67.69
Compartiment Derulare Proceduri Intermediari de Credite şi Creditori Financiari  şi Nonfinanciari: 021.307.67.54

Date de contact SAL: https://anpc.ro/ce-este-sal/