REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Cumpara un tuk-tuk in rate tbi bank si primesti o reducere a creditului de 500 lei”
1. Organizatorul campaniei
1.1 Campania „Cumpara un tuk-tuk in rate tbi bank si primesti o reducere a creditului
de 500 lei” (denumita in cele ce urmeaza “Campania”) este organizata de TBI BANK EAD Sofia –
Sucursala Bucuresti, cu sediul social in Bucuresti, Str. Putul lui Zamfir nr. 8-12, etaj 4, Sector 1,
inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/11691/2012, avand CUI RO 30771201, in Registrul
Institutiilor de Credit sub nr. RB-PJS-40-068/30.08.2012, operator de date cu caracter personal
inregistrat sub numarul 26838, reprezentata de Andrei Birsan, conform împuternicirii nr. 1 din data
de 04.01.2024, denumita in continuare “ tbi bank “ sau “Organizator”, in conformitate cu prevederile
din prezentul regulament de campanie denumit in continuare “Regulament”.
1.2. Campania se va derula in conformitate cu prevederile prezentului Regulament ai carui termeni
si conditii sunt obligatorii pentru toti participantii. Prin participarea la aceasta campanie, participantii
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament, nerespectarea acestora avand ca efect neacordarea beneficiilor oferite de
Organizator.
1.3. Prezentul Regulament este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind
accesibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul oficial al Organizatorului www.tbibank.ro sau
poate fi solicitat in mod gratuit in locatiile comerciantilor parteneri ai Organizatorului.
2. Scopul campaniei
Campania este destinata promovarii Creditelor de consum pentru achizitia de bunuri/servicii oferite
de TBI Bank EAD Sofia – Sucursala Bucuresti prin reteaua de magazine (fizice sau online) ale
comerciantilor parteneri si se adreseaza persoanelor fizice care achizitioneaza minim un produs din
gama vehiculelor de tip tuk-tuk si/sau triciclu electric de la comerciantii parteneri ai Organizatorului
si care indeplinesc conditiile descrise in art. 5 din prezentul Regulament.
3. Conditii de desfasurare a Campaniei
3.1 Campania se va desfasura pe tot teritoriul Romaniei la toti comerciantii parteneri ai
Organizatorului care comercializeaza produse din gama vehiculelor de tip tuk-tuk si/sau tricicluri
electrice autovehicule (masini) tuk-tuk.
3.2 Campania se desfasoara in perioada 15.05.2025 – 15.06.2025, atat offline (sediile partenerilor
Organizatorului care comercializeaza tuk-tuk), cat si in mediul online (site-uri ale partenerilor
comerciali), cu respectarea exclusiva a prezentului Regulament.
3.3 Perioada prezentei Campanii poate fi modificata de catre Organizator, prin actualizarea
prezentului regulament.
4. Premiile campaniei
4.1. Organizatorul ofera clientilor care indeplinesc conditiile acestui regulament, un premiu in valoare
neta de 500 lei, care poate fi utilizat de client pentru compensarea sumelor pe care le va datora
Organizatorului in baza contractului de credit prevazut in conditiile descrise in art. 5 din prezentul
Regulament. Astfel, dupa contractarea c reditului, Bancva va aloca premiul in valoare de 500 de lei
pe contractul de credit, iar clientul va decide si comunica Bancii daca va face rambursare anticipata
partiala a creditului acordat in cadrul campaniei sau va considera o rata achitata de catre tbi bank
(unde valoarea alocata acopera rata lunara) sau clientul va achita diferenta de plata pana la rata
lunara, luand in calcul suma alocata de catre tbi bank in valoare de 500 lei, in conformitate cu
conditiile prevazute in contractul de credit.
4.2. Castigatorii Premiilor nu au posibilitatea sa primeasca alte beneficii in locul celor oferite in cadrul
Campaniei si nici sa solicite modificarea premiului acordat conform Regulamentului sau sa solicite
contravaloarea in bani a premiului.
4.3. Orice eroare in datele furnizate de catre Participanti nu atrage raspunderea Organizatorului. Pe
cale de consecinta, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti
a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordarii premiului in conditii normale.
4.4. In situatia descoperirii de catre Organizator a unei/unor fapte cu privire la care exista suspiciuni
intemeiate de frauda, fapta/fapte savarsita/savarsite pana la momentul acordarii premiilor, se va
proceda dupa cum urmeaza: a) daca fapta este descoperita anterior acordarii premiului, atunci
Organizatorul are dreptul sa elimine persoana care a savarsit frauda din cadrul Participantilor; b)
daca fapta este descoperita ulterior acordarii premiului, Organizatorul este in drept sa solicite
persoanei care a savarsit frauda returnarea premiului.
5. Dreptul de participare la campanie
5.1. La aceasta campanie pot participa persoane fizice (denumite in continuare „Participanti”), care
indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) sunt cetateni romani cu domiciliul/rezidenta in Romania;
b) au varsta cuprinsa intre 18 ani (impliniti la data semnarii contractului de credit) si maxim 75
de ani (impliniti la data finalizarii duratei contractului de credit);
c) solicita in perioada campaniei un credit de consum pentru achizitionarea unui minim un
produs din gama vehiculelor de tip tuk-tuk si/sau triciclu electric de la comerciantii parteneri
ai Organizatorului;
d) indeplinesc conditiile de risc si criteriile de eligibilitate stabilite de Organizator potrivit
normelor interne de creditare pentru acordarea unui credit de consum pentru achizitia de
bunuri/servicii;
e) solicitarea este initiata, iar creditul este acordat in perioada campaniei;
f) nu si-a exercitat dreptul de restrictionare a prelucrarii datelor cu caracter personal;
g) detin un numar de telefon valid inregistrat in sistemele Organizatorului;
h) creditul este acordat pe o perioada de minim 12 luni;
i) sunt excluse de la campanie creditele cu dobanda 0.
5.2. Toti participantii la Campanie sunt obligati sa indeplineasca in mod cumulativ conditiile de
participare la Campanie asa cum sunt descrise in prezentul Regulament.
5.3. La Campanie nu pot participa angajatii Organizatorului, angajatii societatilor din grupul
Organizatorului, precum si afinii si rudele de gradul 1 ai acestora.
5.4. Organizatorul are dreptul de a solicita, dupa caz, orice documente necesare in analiza de
creditare, de a analiza si de a aproba sau respinge solicitarea de acordare a creditului, conform
normelor sale interne si reglementarilor legale in vigoare.
6. Mecanismul campaniei
6.1. Pe durata derularii Campaniei, Organizatorul desfasoara campanii de promovare atat in mediul
offline, constand in afise publicitare ce vor fi amplasate la sediile partenerilor cat si in mediul online,
constand in bannere afisate pe site-urile comerciantilor parteneri si pe paginile de socializare ale
acestora. Retelele din mediu online nu sunt parte si nu au nicio responsabilitate fata de Campania
desfasurata conform prezentului Regulament. Promovarea se va face atat catre clientii existenti ai
Organizatorului cat si catre clienti noi, informandu-i despre Campanie, conditiile de participare la
Campanie si beneficiile acesteia.
6.2. Clientii interesati de contractarea unui Credit de achizitie bunuri/servicii in vederea achizitionarii
unui minim un produs din gama vehiculelor de tip tuk-tuk si/sau triciclu electric tuk-tuk depun
Cererea de credit impreuna cu documentatia necesara solicitata de Organizator la comerciantii
parteneri ai acestuia si/sau aplica online direct prin intermediul optiunii de plata tbi bank disponibila
in site-urile partenerilor. Pentru orice informatii suplimentare (inclusiv despre comerciantii parteneri,
precum si locatiile acestora) acestia pot contacta Serviciul Relatii Clienti la numarul de telefon
021/529 86 00.
6.3. In cazul in care Cererea de credit este aprobata si creditul este acordat in perioada mentionata
la art. 5.1 de mai sus si clientul indeplineste cumulativ conditiile prevazute in prezentul Regulament,
acesta este inregistrat automat in lista clientilor care indeplinesc conditiile de participare la
Campanie.
6.4. Toti clientii inregistrati in campanie primesc automat premiul in suma de 500 de lei net.
6.6. Pentru intrarea in posesia premiului de catre clienti, Organizatorul va face urmatoarele actiuni:
• lista de clienti eligibili ai prezentei Campanii va fi trimisa catre Departamentul de Operatiuni
si Administrare Credite care vor proceda la procesarea rambursarii anticipate partiale cu
pastrarea ratei lunare a creditului si diminuarea perioadei de creditare, rambursarea
anticipata fiind efectuata pentru suma aferenta reducerii de 500 lei;
• dupa procesare, Departamentul de Operatiuni si Administare Credite va cumunica soldul
ramas de rambursat dupa efectuarea rambursarii anticipate partiale si noua perioada de
creditare aferenta diminurarii;
• clientii vor fi contactati si informati cu privire la premiile castigate, fiindu-le comunicat graficul
de rambursare actualizat dupa efectuarea rambursarii anticipate partiale;
• noul scadentar/grafic de rambursare va fi trimis catre clientii castigatori, fie prin posta la
adresa de corespondenta indicata de client la momentul contractarii si aprobarii creditului,
fie pe e-mail la adresa de e-mail indicata la momentul contractarii si aprobarii creditului,
conform optiunii clientului din cererea de credit.
7. Taxe si impozite
7.1. Pentru premiile care depasesc suma de 600 de lei se va calcula, retine si vira impozit platit in
mod direct de Organizator in numele castigatorului conform legislatiei in vigoare.
7.2. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina
exclusiva a Participantilor.
7.3. Prin prezentul Regulament, Participantii sunt informati cu privire la mecanismul de impozitare
aplicat de Organizator.
8. Reguli generale
8.1. Campania poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul
imposibilitatii tbi bank, din motive independente de vointa sa, de a o continua.
8.2. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi
controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma
in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor
evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade,
cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii
in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului etc.
8.3. Eventualele litigii intre TBI BANK EAD Sofia – Sucursala Bucuresti si participantii la Campanie se
vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care solutionarea amiabila nu este posibila, litigiile vor
fi solutionate de catre instantele judecatoresti competente. Legea aplicabila este legea romana.
8.4. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre TBI BANK EAD
Sofia – Sucursala Bucuresti la sediul din Str. Putul lui Zamfir nr. 8-12, etaj 4, Sector 1.
8.5. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative care ar putea
afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
8.6. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de
premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza
dovezilor existente.
8.7. Clientii recompensati nu au posibilitatea de a cere modificarea parametrilor recompenselor.
9. Prelucrarea datelor personale
9.1. Datele personale ale participantilor la Campanie sunt procesate de Organizator in conformitate
cu prevederile Politicii de confidentialitate publicate pe site-ul www.tbibank.ro.
9.2. Prin participarea la aceasta campanie, va dati acordul cu privire la prelucrarea datelor
dumneavoastra in ceea ce priveste tragerea la sorti si primirea premiului, solicitarea documentelor
cu privire la verificarea identitatii dumneavoastra si a documentelor necesare validarii castigatorului,
precum si postarea datelor dumneavoastra personale mentionate mai sus, pe retelele de socializare
ale Organizatorului si ale Partenerului si pe site-ul companiei. Aceste date nu se vor prelucra de catre
companie in alte scopuri ulterioare inmanarii premiului si incheierii Campaniei.
9.3. OrganizatorulCampaniei, in calitate de operator de date, prelucreaza datele cu caracter personal
ale Participantilor Campaniei cu stricta respectare a legislatiei in domeniul protectiei datelor.
9.4. Monitorizarea respectarii cerintelor legale in acest domeniu este asigurata inclusiv de catre
responsabilul cu protectia datelor desemnat in cadrul Organizatorului Campaniei, avand urmatoarele
date de contact: DPO@tbibank.ro, telefon 0738 757 126
9.5. Organizatorul Campaniei colecteaza, stocheaza si prelucreaza date cu caracter personal ale
Participantilor pe care acestia le furnizeaza in mod direct pentru scopuri legate de organizarea si
desfasurarea Campaniei.
9.6. Datele cu caracter personal sunt stocate in vederea prelucrarii lor pe durata necesara atingerii
scopurilor de prelucrare mentionate mai sus pentru o perioada de maxim 3 (trei) luni de la finalizarea
campaniei.
9.7. Datele cu caracter personal ale Participantilor pot fi transmise partenerilor contractuali ai
Organizatorului Campaniei care asista la organizarea si desfasurarea Campaniei si realizarii scopurilor
mentionate mai sus, altor parteneri contractuali, companiilor din acelasi grup cu Organizatorul si
autoritatilor publice potrivit dispozitiilor legale.
9.8. Furnizarea de catre Participanti a datelor cu caracter personal este o obligatie a acestora
necesara pentru a putea beneficia de produsele/serviciile care fac obiectul acestei Campanii. Refuzul
de a furniza/prelucra datele cu caracter personal in conditiile descrise prin prezentul Regulament ori
furnizarea incorecta/incompleta a acestora atrage imposibilitatea de a beneficia de
produsele/serviciile Bancii supuse Campaniei.
9.9. In legatura cu aceasta prelucrare de date, aveti dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul
de a va opune prelucrarilor ulterioare, in limitele si conditiile prevazute de lege, precum si dreptul la
restrictionarea prelucrarii, aceasta restrictionare avand ca si consecinta retragerea dumneavoastra
din cadrul Campaniei. De asemenea, aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter
automat, precum si dreptul de a va adresa instantelor de judecata. In plus, aveti dreptul de a depune
plangeri la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in
legatura cu aceasta prelucrare de date. De asemenea, daca alegeti sa oferiti consimtamantul
dumneavoastra in scop de marketing, aveti dreptul sa-l retrageti in orice moment prin email la
adresa sesizari@tbibank.ro sau la numarul de telefon 021 529 86 00.
9.10. Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care datele cu caracter personal sunt
prelucrate, va rugam sa va adresati: dpo@tbibank.ro sau la numarul de telefon 0738 757 126.
9.11. Prin participarea in aceasta Campanie in modalitatile prevazute de Regulament, participantii au
luat la cunostinta de prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora in conditiile descrise in
prezenta Sectiune.
Organizator,
TBI BANK EAD Sofia – Sucursala Bucuresti